شما زیبایید ! ، متولد کدام ماه هستید ؟! ، طالع بینی زیبایی

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش تستچی : رتبه بندی زیباترین و جذابترین متولدین ماه های سال از فروردین تا اسفند را در این مقاله بخوانید.

شما زیبایید ! ، متولد کدام ماه هستید ؟! ، طالع بینی زیبایی

طالع بینی پیشگویی آینده است . طالع بینی به گونه های مختلفی انجام می گردد . طالع بینی به وسیله ستارگان و سیاره ها هم قابل شناسایی و تشخیص است . در این مقاله طالع بینی مجذوب نمایندهیت افراد را می خوانیم . طالع بینی چینی با توجه به نماد هر ماه، رتبه زیبایی متولدین هریک را دسته بندی نموده است که در این قسمت زیباترین افراد با توجه به ماه تولدشان معرفی شده اند.

تمام انسان ها و مخلوقات خداوند زیبا هستن و برای خود زیبایی هایی دارند و اینکه بخواهیم زیباترین رو معرفی کنیم علت بر این نیست که باقی افراد زیبا نیستند بلکه مقدار زیبایی در افراد فرق دارد.

رتبه اول متولدین اسفند

چشم های اسفندی ها، مجذوب نماینده ترین ویژگی ظاهری آنهاست و رتبه پنجم را در مجذوب نماینده ترین متولدین ماه ها دارند. فکر متفکر و با ملاحظه آنها شما را مطمئن می نماید که با انسان های همدل و دلسوزی طرف هستید که همواره آمادگی شنیدن صدای دیگران و یاری به آنها را دارند. ولی چرا اسفندی ها در راس مجذوب نمایندهترین ها در بین متولدین ماه های مختلف قرار ندارند، علت آن این است که آنها شخصیت متناقضی دارند و همین امر ارتباط دیگران با آنها را سخت می نماید. آنها احساسی و حساس عمل می نمایند و اگر اوضاع طبق روال پیش نرود، فورا بدون هیچ توضیحی کناره گیری می نمایند.

رتبه دوم متولدین مرداد

نوع موهای مردادی ها موجب می گردد هر جا که بروند تمام توجه ها را به خود جلب می شنمایند. آنها شجاع و با اعتماد به نفس هستند و به گزارش پرشین وی با وجود آنکه حس اعتماد به نفس آنها فریبنده و مجذوب نماینده است ولی با این حال یکی از ویژگی های شخصیتی آنها موجب کاهش مجذوب نمایندهیت شان می گردد و آن این است که گاهی اوقات لجوج می شوند، تا حدی که می خواهند برای به اثبات رساندن نقطه نظر خود بجنگند. وقتی فکر می نمایند حق با آنهاست، خیلی سخت می توانند دلایل دیگر را بشنوند و در بییشتر اوقات فکر می نمایند خودشان اشتباه نمی نمایند.

رتبه سوم متولدین مهر

آنها از بودن در جمع دوستان لذت می برند و مصاحبت با آنها نیز لذت بخش است. تحسین برانگیزترین ویژگی آنها این است که آنها افرادی متعادل هستند و هر موقعیتی را سعی می نمایند با سیاست مدیریت نمایند. با وجود چنین ویژگی های مثبتی، آنها به علت ترس از تنهایی، افراد چندان مجذوب نمایندهی محسوب نمی شوند چرا که این ویژگی می تواند آنها را افرادی محتاج و در روابط بیش از مقدار مالک نشان دهد.

رتبه چهارم متولدین آذر

آذرماهی ها مستقل، قوی و با علاقه وافر به زندگی هستند و دارای تمام ویژگی هایی هستند که بیشتر مردم فاقد آن هستند ولی با این وجود مردم فورا جذب آنها می شوند. یک لبخند مجذوب نماینده را نیز به این شخصیت شگفت انگیز اضافه کنید تا یک دستورالعمل مجذوب نمایندهیت عالی به دست بیاید. با این وجود، آنها در راس مجذوب نماینده ترین ها در بین متولدین ماه ها قرار ندارند و علت آن نیز این است که روحیه آزادی طلبانه آنها گاهی قوه منطق آنها را فلج می نماید و ممکن است تبدل به افرادی بی فکر شده و اطرافیان خود را برنجانند. آزادی آنها برایشان ارزشمند است ولی باید یاد بگیرند برای احساسات دیگران نیز ارزش قائل شوند.

رتبه پنجم متولدین خرداد

خردادی ها احساس جوانی را دوست دارند و پوست شفاف و زیبایی دارند که به آنها چهره درخشان و جوانی می دهد. آنها رفتاری راحت و محبت آمیز، شاد و پرشور دارند که فورا به نظر دیگران مطلوب و مجذوب نماینده می رسد. با وجود ویژگی های مجذوب نمایندهشان، آنها از تعهد و مسئولیت می ترسند و همین امر مجذوب نمایندهیت آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد. نگرش لحظه ای آنها به مسائل می تواند جالب باشد. ولی در عین حال این ویژگی بدین معنیست که وادار کردن آنها به پایبندی به اهداف بلند مدت را سخت می نماید

رتبه ششم متولدین شهریور

شهریوری ها در فهرست مجذوب نماینده ترین متولدین ماه ها رتبه هفتم را دارند. آنها به کمال گرا بودن معروف هستند و ذاتا با استقامت هستند و پوست زیبایی نیز دارند که معمولا در نتیجه رسیدگی آنها به پوست شان است! صرف نظر از اینکه آنها از موهبت بعضی از ویژگی های زیبای چهره برخوردارند، آنها به عنوان افرادی باهوش و منظم نیز شناخته می شوند. با این وجود در بالاترین رتبه نیستند چرا که ذاتا بیش از مقدار منتقد هستند. درست مثل اردیبهشتی ها، تاثیر خوب گذاشتن روی شهریوری ها سخت است. بنابراین مردم در وهله اول جذب شان می شوند ولی به محض اینکه بیشتر آنها را می ششناسند، مجذوب نمایندهیت اولیه آنها برایشان کم می گردد.

رتبه هفتم متولدین آبان

آبان ماهی ها افرادی احساسی و مشتاق و دارای نگاه گیرایی هستند. با وجود نگاه هیپنتیزم نماینده خود که فورا غریبه ها را به سمت خود جذب می نماید، ولی افراد چندان مجذوب نمایندهی محسوب نمی شوند و علت عدم مجذوب نمایندهیت آنها نیز بیشتر مربوط مشکل بی اعتمادی آنهاست که تمام شخصیت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

رتبه هشتم متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی ها لب های مجذوب نماینده دارند و در رتبه نهم مجذوب نماینده ترین متولدین ماه ها قرار دارند. از سوی دیگر با وجود ظاهر آرام و خونسردشان، افرادی مصمم و هدف گرا هستند که در نقش های رهبری و مدیریت خوب عمل می نمایند و بعلاوه کاردان بوده و به خوبی از عهده کارها برمی آیند. ولی علاقه بیش از حد آنها به مسائل عملی و کاربردی و چیزهای قابل پیش بینی، موجب می گردد گاهی کسل نماینده به نظر برسند. بعلاوه جلب اعتماد آنها نیز راحت نیست. به محض اینکه در یک رابطه قرار می گیرند می توانند بسیار نسبت به شریک زندگی شان محافظت نماینده رفتار نمایند تا حدی که به او احساس خفقان و در قفس بودن بدهند و این ویژگی بزرگترین علتی است که مجذوب نمایندهیت آنها را کم می نماید.

رتبه نهم متولدین فروردین

فروردینی ها بالاترین رتبه را در فهرست مجذوب نماینده ترین متولدین ماه ها دارند. در نگاه اول فروردینی ها یکی از مجذوب نماینده ترین افرادی هستند که دیدار خواهید کرد. چیزی که آنها را مجذوب نماینده می نماید ترکیبی از ویژگی های فیزیکی زیبا و خصوصیات شخصیتی خوب است. ابروهایشان زیباست و بازتابی از عزم پایدار آنها و استقلال شدید آنهاست. آنها با ذاتا با ویژگی های رهبری و مدیریت به جهان آمده اند و می توانند تبدیل به رهبرانی قابل اتکا شوند.

اخلاق محبت آمیز و با اعتماد به نفسی دارند که مردم از مصاحبت با آنها لذت می برند و راحت با آنها گرم می گیرند. تمام این ویژگی های مجذوب نماینده در فروردینی ها، مقاومت در برابر آنها را سخت می نماید. تنها نقص کوچکی که ممکن است از مجذوب نمایندهیت آنها کم کند ذات دمدمی مزاج آنهاست ولی با این حال می دانند چطور آن را کنترل نمایند.

رتبه دهم متولدین دی

دی ماهی ها رتبه خوبی در بین مجذوب نماینده ترین متولدین ماه ها دارند. آنها برای پرخاشگری آرام خود شناخته می شوند. آنها ممکن است در ظاهر سکوت نمایند ولی شخصیتی متمرکز و مصمم دارند در حرفه ای که انتخاب می نمایند در پی موفقیت هستند. آنها انضباط شخصی زیادی داشته و به عقاید خود و ویژگی های اخلاقی بسیار مقیدند. علاوه بر این از نظر ظاهری پاهای خوش فرم و قوی دارند که توجه ها را به خود جلب می نماید. دی ماهی ها راحت سفره دلشان را باز نمی نمایند و دایره دوستانشان را کوچک نگه می دارند و خارج از این دایره افرادی درون گرا هستند و همین امر تا حدی به آنها ظاهر مرموزی می دهد و همین امر می تواند مانعی برای روابط آنها باشد.

رتبه یازدهم متولدین بهمن

پاهای بهمن ماهی ها به راستی زیباست و حالت عجیب و غریب آنها نیز بسیار مجذوب نماینده است! ولی مشکل افرادی که زندگی را از دیدگاه غیرمتعارفی می بینند این است که همراه شدن با آنها سخت است. از نظر آنها مردم عادی کسل نماینده هستند. از سوی دیگر اگر در پی ماجراجویی بیشتر در زندگی باشید، باید با بهمن ماهی ها دمخور شوید چرا که سرشار از ایده های منحصربه فرد هستند. ولی زندگی واقعی همواره سرگرم نماینده نیست و از آنجا که بهمن ماهی ها قوانین و چیزهای کاربردی و عملی را دوست ندارند، همین امر نزدیک شدن به آنها را سخت می نماید

رتبه دوازدهم متولدین تیر

تیرماهی ها با ذات دلسوز و احساسی و همچین صورت های زیبا و معصوم خود، به گزارش پرشین وی فورا همه را جذب خود می نمایند. آنها بعلاوه ذاتا فکر تیز و خلاقی دارند. در روابط، افرادی مهربان و وفادار بوده و در عین حال سرگرم نماینده هستند! با این وجود یکی از خصوصیاتی که موجب می گردد آنها تا حدی از مجذوب نمایندهیت محض فاصله پیدا نمایند این است که آنها بسیار حساس و زودرنج بوده و سریع ناراحت می شوند.

این مطلب جنبه تفریح داشته و صرفا جهت استفاده کاربران سایت دلگرم تهیه و جمع آوری شده و اینکه اسفندماهی ها رتبه بالاتری دارند علت بر این نمیشه که تمام متولدین اسفند ماه زیباترین ها هستند

منبع: رکنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2012

به "شما زیبایید ! ، متولد کدام ماه هستید ؟! ، طالع بینی زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما زیبایید ! ، متولد کدام ماه هستید ؟! ، طالع بینی زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید