فتاحی: برای تور بندرعباس مکاتبات لازم را با FIVB انجام دادیم

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، علی فتاحی درباره آخرین شرایط برگزاری تورجهانی سه ستاره بندرعباس اضافه نمود: روز گذشته با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور، برای زمان برگزاری این رویداد ساحلی با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم.

فتاحی: برای تور بندرعباس مکاتبات لازم را با FIVB انجام دادیم

وی درباره مسایل مطرح شده از سوی فدراسیون برای تورجهانی سه ستاره بندرعباس، گفت: فدراسیون جهانی والیبال، حساسیت خاصی روی برگزاری تورهای جهانی به ویژه سه ستاره به بالا دارد و فدراسیون والیبال ایران نیز از برنامه زمان بندی شده برای برگزاری این مسابقات، جلوتر است.

فتاحی توضیح داد: تا کنون جلسات متعددی با استاندار استان هرمزگان و مسئولین ورزشی استان برگزار کردیم و بازدیدهای اجرا شده نشان می دهد که مراحل کار، به خوبی در حال پیشروی است و از نظر برگزاری، هیچ مسئله ای خاصی نداریم اما مهمترین دلیل مکاتبه جدید، نگرانی های موجود از گسترش بیماری کرونا است.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال با اشاره به آمارهای رسمی شیوع و گسترش این بیماری در کشور و حتی در شهر بندرعباس، گفت: به دلیل شیوع کرونا، بعضی ایرلاین ها از جمله هواپیمایی ترکیه، پروازهای خود به ایران را با محدودیت همراه کردند و بیشتر تیم های شرکت کننده نیز برنامه ورودشان به تهران با این ایرلاین بوده است.

وی با یادآوری لغو تور جهانی چین گفت: فدراسیون همه کارهای لازم برای برگزاری تور جهانی سه ستاره بندرعباس را به نحو احسن انجام داده است و حتی بلیت مورد احتیاج تیم ها برای اعزام از تهران به بندرعباس را تهیه نموده است. امروز در فدراسیون جهانی جلسه برای آنالیز این موضوع برگزار می گردد و تصمیم گیری نهایی، با مسئولان فدراسیون جهانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 771

به "فتاحی: برای تور بندرعباس مکاتبات لازم را با FIVB انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: برای تور بندرعباس مکاتبات لازم را با FIVB انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید