معاون ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به جرم کلاهبردای بازداشت شد

به گزارش مجله عکسفا، ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه (ف.س.ب) خلیل ارسلانوف معاون ستاد کل نیروهای مسلح این کشور را به جرم کلاهبرداری بازداشت کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به جرم کلاهبردای بازداشت شد

به گزارش ایرنا، روزنامه کامرسانت روز آدینه در پایگاه اینترنتی خود به نقل از منابع نظامی نوشت: ماموران اداره ضداطلاعات نظامی سازمان امنیت فدرال روسیه خلیل ارسلانوف را بازداشت کردند.

بر اساس گزارش این روزنامه، ارسلانوف صبح امروز در خانه خود در مسکو دستگیر شده و برای بازپرسی به اداره بازپرسی نظامی روسیه انتقال یافت.

پس از آن، این ژنرال روس با همراهی ماموران به دادگاه نظامی 235 در مسکو منتقل شد و در انجا درخواست برای حبس وی به مدت دو ماه آنالیز می گردد.

ارسلانوف قبلا با قرار عدم خروج از کشور در مسکو بسر می برد.

لازم به ذکر است روز پنجم دی ماه دادگاه روسیه در حکمی دستور مصادره اموال ارسلانوف به جرم کلاهبرداری را صادر نموده بود.

یک مقام امنیتی روسیه در این پیوند به خبرگزاری دولتی تاس گفت: اموال غیرمنقول شامل چند قطعه زمین و املاک به ارزش چند میلیون روبل (معادل یکصد هزار دلار) در بین اموال مصادره شده ارسلانوف است.

مصادره و توقیف اموال ارسلانوف در چارچوب پرونده کیفری کلاهبرداری کلان انجام گرفته تا با فروش آن، مبلغ مورد احتیاج برای پرداخت جریمه نقدی وی تامین گردد.

ارسلانوف به کلاهبرداری اقتصادی متهم شده است و پرونده کیفری با عنوان کلاهبرداری به مبلغ 6.7 میلیارد روبل (معادل 106 میلیون و 349 هزار دلار) علیه وی گگردده شده است.

در روسیه با فساد اقتصادی مبارزه می گردد و در سالهای اخیر چندین مقام روس به جرم کلاهبرداری اقتصادی و فساد و تبهکاری از مقام خود برکنار یا به زندان محکوم شده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 711

به "معاون ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به جرم کلاهبردای بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به جرم کلاهبردای بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید