مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)

به گزارش مجله عکسفا، از یک شوینده غیر ساینده مثل یک سیم مسی بهره ببرید (در صورتی که نمی خواهید هزینه کنید از خمیر دندان سفید کننده بهره ببرید).

مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)

برای خش های عمیق تر که با استفاده از روش قبل از بین نمی فرایند، از سنباده شنی نرم و خیس بهره ببرید. سنباده شنی های به طور کلی حاوی یک ترکیب پولیش و مجموعه ای ازلایه های ساینده هستند. برای از بین بردن خراش ها از استیل و برگرداندن سطح به شکل اولیه، باید روی تمام خش ها از درشت ترین تا ریز ترین کار کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از جالبانه ،وقتی از نزدیک به استیل نگاه کنید خواهید دید که در سطح آن رد برس وجود دارد. این ها رگه نامیده می شوند که بر اثر فرآیند های فراوری به وجود آمده اند. نکته قابل توجه این است که هنگامی که شما می خواهید خراش ها را بردارید باید در جهت رگه ها بمالید. زیرا اگر این کار اشتباه انجام دهید خراش ها بدتر می شوند. توجه داشته باشید که تکنیک های توضیح داده شده در اینجا را روی استیل هایی که دارای روکش شفاف محافظ و یا سطح مصنوعی هستند، استفاده نکنید؛ زیرا آسیب های بیشتری وارد خواهید کرد. در حالی که نکته بالا را در ذهن دارید، ابزار مورد نیار خود را بردارید کار خود برای تمیز کردن سطح استیل آغاز کنید. ممکن است به اندازه اول نو نگردد، ولی باعث می گردد ظاهر آشپزخانتان جان تازه بگیرد و و برای سال های آینده همان طور باقی بماند.

منبع مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1835

به "مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: از بین بردن خش استیل لوازم خانگی (خش سطحی و خش عمقی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید