نگذارید ورزش نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج گردد

به گزارش مجله عکسفا، رییس هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان خوزستان با اشاره به مسائل اقتصادی این هیات، گفت: از مسئولان می خواهم به ما یاری نمایند تا ورزش های کم بینایان و نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج نشوند.

نگذارید ورزش نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج گردد

وحید انصاری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که با وجود مسائل اقتصادی تمام اعزام ها به مسابقات کشوری انجام می شوند و کارهای هیات روی زمین نمانده اند، اظهارکرد: خوزستان همواره در رقابت های کشوری جزو سه تیم برتر کشور است و حرف برای گفتن دارد. اکنون نیز برای این که ورزش های کم بینایان و نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج نشوند، مسئولان باید به هیات خوزستان یاری نمایند.

وی در ادامه با اشاره به استعدادیابی این هیات در مدرسه شوریده اهواز، ویژه کم بینایان و نابینایان، گفت: دبیر و نایب رییس هیات طی هفته گذشته در این مدرسه حضور پیدا کردند و به امر استعدادیابی پرداختند. طی این اقدام، 24 دانش آموز در رشته های گلبال، فوتبال، دو و میدانی و شطرنج به هیات معرفی شدند. این نفرات، پتانسیل های خوبی هستند و می توانند در آینده به کشور معرفی شوند.

رییس هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان خوزستان بیان نمود: در حال حاضر سن ورزشکاران ما رو به افزایش است و احتیاج به استعدادیابی احساس می گردد و باید بتوانیم نفراتی را جایگزین کنیم تا خوزستان همچون گذشته در کشور بر سر زبان ها باشد، در غیر این صورت دیگر نمی توان به داشتن ملی پوش امیدوار بود.

وی با بیان این که هیات را با بدهی و مسائل بسیار تحویل گرفتم، عنوان نمود: طی یک سال گذشته تمام کوشش مان پرداخت بدهی ها و برطرف مسائل بوده است. بدهی های بسیاری روی دست هیات مانده و همین ها تا حدودی تمرکز را از ما گرفته است ولی از هیچ کوششی برای معرفی ورزشکاران خوزستان به کشور دریغ نکرده ایم و با تمام وجود پای کار بوده ایم.

انصاری گفت: به هر حال برای استعدادیابی و کار بیشتر احتیاج به بودجه و امکانات است و در حال حاضر در این زمینه با مشکل روبرو هستیم و به نوعی دست ما بسته است. از مسئولان ورزش استان می خواهم با توجه به استعدادهای خوبی که این هیات دارد، نگاه ویژه ای به ما داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 415

به "نگذارید ورزش نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگذارید ورزش نابینایان خوزستان از گود قهرمانی خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید