همدان، جاذبه های گرشگری ایران 10 برابر بیشتر از کشور مالزی است

به گزارش مجله عکسفا، استاد دانشگاه usm مالزی با بیان اینکه جاذبه های گرشگری ایران 10 برابر بیشتر از کشور مالزی است، گفت: خصوصی سازی اهمیت قابل توجهی دارد و ایران نیز باید به سمت خصوصی سازی برود.

همدان، جاذبه های گرشگری ایران 10 برابر بیشتر از کشور مالزی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، استاد دانشگاه usm مالزی در پنل تخصصی ویژگی یک شهر پیروز پذیر، گفت: برای کشور مالزی توریسم از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا توریسم برای کشورها شغل بوجود می آورد.

پرفسور بدرالدین محمد، اضافه نمود: توریسم تعادل بین مناطق شهری و روستایی را ایجاد می نماید و هم چنین روابط بین المللی را تسهیل می بخشد.

وی بیان داشت: بعد از صنعت نفت و پتروشیمی توریسم در کشور مالزی رتبه دوم را در مالزی دارد زیرا کشور مالزی مانند ایران نفت ندارد.

بدرالدین محمد با بیان اینکه هرساله 32 میلیون نفر توریسم به کشور ما سفر می نمایند، گفت: در دهه 60 و 70 توریسم در کشور مالزی بحثی منفی بود زیرا در آن موقع هتل وجود نداشت و هتل بیشتر در شهرهای بزرگ و تفریحگاه ها وجود داشت.

وی اذعان داشت: ما مالزی را به عنوان کشور خورشید و دریا معرفی می کردیم و ما بخاطر تفریح و لذت سفر نمی کردیم.

بدرالدین محمد، اضافه نمود: در دهه 70 مالزی تصمیم گرفت به عنوان کشور اسلامی برای صنعت توریسم معرفی گردد و سعی شد که بازار جهانی را جذب کشور اسلامی کنیم. ولیکن توریست های کره ای و ژاپنی چیزی در مورد اسلام نمی دانستند و از اسلام می ترسیدند.

وی بیان داشت: همه اماکن گردشگری مالزی دولتی و ملی محسوب می شد و توسط کشور توسعه پیدا می کرد. زیرا خصوصی سازی اهمیت قابل توجهی دارد ایران نیز باید به سمت خصوصی سازی برود.

پروفسور محمد بدرالدین، گفت: مالزی با توریسم بسیار جدی برخورد نموده است و در حال حاضر یک وزارتخانه در کشور مالزی وجود دارد که تنها مسئول توریست است و فرهنگ و هنر و توریسم را از هم جدا ننموده است.

وی گفت: زمانی که مالزی در حال پیشرفت در مورد گردشگری بود دولت با شرکت های خصوصی همکاری می کرد.

پرفسور محمد بدرالدین گفت: جاذبه های ایران ده برابر بیشتر از کشور مالزی است و اگر می خواهید استراحت کنید به مالزی سفر کنید.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 423

به "همدان، جاذبه های گرشگری ایران 10 برابر بیشتر از کشور مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان، جاذبه های گرشگری ایران 10 برابر بیشتر از کشور مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید