پاسخگویی مناسب به تماس های مشتریان اینترنت، سرلوحه مرکز 2020

خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به اینکه افزایش حداکثری مشتریان در برقراری ارتباط با اپراتورهای 2020 از جمله منطقه کردستان به منظور تکریم ارباب رجوع، مدنظر قرار گرفته است، گفت: این مهم توسط اپراتورهای جوابگو در مرکز 2020 مخابرات استان به نحو احسن لحاظ شده است.

پاسخگویی مناسب به تماس های مشتریان اینترنت، سرلوحه مرکز 2020

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران، تمرکز زدایی مراکز جوابگویی2020، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط مدیران، ضبط مکالمات، بکارگیری نیروهای متخصص در این حوزه را از مهم ترین اقدامات مثمر ثمر برای نحوه مناسب جوابگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت در منطقه کردستان عنوان نمود.

وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه 2020 منطقه کردستان به صورت 24 ساعته در چهار شیفت کاری جوابگوی تماس و برطرف مسائل اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون به تعداد 275 هزار تماس پاسخ داده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار اعلام شده که بیانگر جوابگویی 95 درصدی تماس های مشتریان از سوی اپراتورهای 2020 استان است، اضافه نمود: 5 درصد تماس های پاسخ داده نشده به علت قطع کردن ارتباط از سوی مشترک و یا بعضا بروز مسائل فنی است.

حکمت بیان نمود: مشتریان قبل از تماس با سامانه 2020 می توانند اقدامات اولیه را برای آنالیز و کنترل مشکل خود انجام دهند که از مهم ترین آنها می توان به پیدا کردن علت نویز (هر دستگاهی به غیر از مودم مانند تلفن، کارت خوان، فکس، دوشاخه ضدبرق و غیره را حتماً از روی خط بردارند)، اتصال مستقیم و بدون واسطه مودم به پریز تلفن، استفاده از یک نویزگیر، تعویض تلفن و یا پریز تلفنی که مودم به آن متصل است اشاره نمود.

وی عنوان نمود: بیشترین مسائل و مسائل مطرح شده در تماس با اپراتورهای 2020 مخابرات منطقه کردستان شامل قطعی مودم یا خاموشی چرا ADSL ، قطعی لینک یا خاموشی چراغ اینترنت، دریافت نام کاربری و رمز ورود، اطلاع از حجم وزمان مصرفی و باقیمانده و تنظیمات مودم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز 2020 مخابرات را به صورت میانگین 15 تا 20 ثانیه اعلام و ذکرکرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

حکمت اعلام نمود: درصورت نبود مسائل سخت افزاری و عدم احتیاج به اقدامات زمان بر در مورد برطرف مشکل مشترک، مدت زمان جوابگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، یادآورشد: در حال حاضر تعداد 97 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 بهمن 1398 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 552

به "پاسخگویی مناسب به تماس های مشتریان اینترنت، سرلوحه مرکز 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی مناسب به تماس های مشتریان اینترنت، سرلوحه مرکز 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید