تور ارزان آلمان: کرونا باعث لغو برگزاری نمایشگاه گردشگری ITB برلین شد

به گزارش مجله عکسفا، آلمان به منظور جلوگیری از شیوغ ویروس کرونا، نمایشگاه ITB برلین، مهم ترین نمایشگاه گردشگری جهان را لغو کرد.

تور ارزان آلمان: کرونا باعث لغو برگزاری نمایشگاه گردشگری ITB برلین شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نمایشگاه ITB برلین قرار بود از چهارشنبه، 14 اسفندماه، در برلین برگزار گردد. پیش بینی ها از حضور بیش از 180 کشور و 10 هزار شرکت نماینده در این رویداد خبر می داد. سال گذشته 160 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. ایران نیز بیش از یک دهه است که در این نمایشگاه حضور دارد.

ITB برلین را به عنوان بورس نمایشگاه های گردشگری جهان می شناسند. برآورد شده بود این نمایشگاه سال جاری حدود 7 بیلیون یورو عایدی کسب کند.

بعضی مسئولان دولت آلمان طی هفته گذشته به مسئولان برگزاری نمایشگاه در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا هشدارهایی داده بودند و درخواست نموده بودند که برگزاری نمایشگاه سال جاری به زمان دیگری موکول گردد. در نهایت تصمیم وزارتخانه های بهداشت و اقتصاد دولت آلمان بر این شد که این نمایشگاه لغو گردد و تاریخ آن تا سال 2021 به تعویق افتد.

نمایشگاه گردشگری آلمان پیش تر شهرهای آلوده به ویروس کرونا در چین، ایران و کره جنوبی را معین نموده بود و از شرکت نمایندگان خواسته بود برای حضور در نمایشگاه برگه سلامت تهیه نمایند. بعلاوه در صورت سفر به یکی از شهرهای ووهان چین، قم در ایران یا شهرهای آلوده کره جنوبی و ایتالیا، اجازه حضور در نمایشگاه برلین داده نمی شد.

مسئولان بهداشت برلین از برگزارنمایندگان نمایشگاه خواسته بودند تا اثبات نمایند شرکت نمایندگان از شهرهای آلوده به کرونا ویروس در نمایشگاه حضور پیدا نمی نمایند. بعلاوه کنترل شدیدی روی این موضوع داشته باشند.

خاتمه مرکز نمایشگاه برلین با انتشار بیانیه ای رسمی اظهار داشت که قادر به اجرای چنین تدابیری نیست و نمایشگاه را با هدف حفظ سلامتی شرکت نمایندگان و شهروندان و به توصیه مقام های بهداشتی لغو می نماید.

به گفته یکی از اعضای مرکز نمایشگاهی برلین، تعطیلی این مرکز و نمایشگاه ITB در 54 سال گذشته بی سابقه بوده است.

تا به امروز حدود 30 نفر از شهروندان آلمانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1966

به "تور ارزان آلمان: کرونا باعث لغو برگزاری نمایشگاه گردشگری ITB برلین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: کرونا باعث لغو برگزاری نمایشگاه گردشگری ITB برلین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید