کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل

به گزارش مجله عکسفا، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بزرگ ترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات بهترین شرکت های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، پیروز به دریافت نشان ملی شفافیت در ارائه خدمات اینترنت و ارتباطات ایران شد.

کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل

اجلاس انتخاب ملی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت صمت، معاون مالی دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی، روسای اتاق های بازرگانی، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی و بهترین های صنعت ایرانی، صبح روز 23 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.

در این اجلاس که با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی ها، خدمات و فراوریات ویژه و نوین مجموعه ها، یاری به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، آنالیز فرصت های سرمایه گذاری و فراوری در منطقه ها آزاد و تجاری برگزار گردید، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بنا به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در بخش ملی در حضور مقامات و مسئولین مورد تجلیل و تقدیر نهاده شد.

لازم به ذکر است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2220

به "کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل" امتیاز دهید

1 کاربر به "کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید