گاد آو وار رگناروک پرفروش ترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن در هفته اول شد

به گزارش مجله عکسفا، سونی به تازگی ادعا کرده است که بازی گاد آو وار رگناروک پیروز شده تا با فروش فوق العاده خود در هفته اول رکوردشکنی کرده و به سریع ترین فروش تاریخ بازی های پلی استیشن دست پیدا کند.

گاد آو وار رگناروک پرفروش ترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن در هفته اول شد

این کمپانی این رکورد را در حساب رسمی پلی استیشن در توییتر اظهار داشت و مدعی شد که بازی در هفته اول خود به فروش 5.1 میلیون نسخه ای رسیده است. این باعث می شود که این بازی به پرفروش ترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن در هفته اول تبدیل شود. آخرین باری که سونی یک بازی را در این زمینه بهترین اظهار داشت، لست آو آس 2 بود که در آن زمان به عنوان پرفروش ترین بازی پلی استیشن 4 در هفته اول عرضه دست پیدا کرد.

سونی در ژوئن 2020 اظهار داشت که نسخه دوم سری آخرالزمانی لست آو آس بیش از 4 میلیون نسخه در سه روز اول خود فروش داشته است. قبل از آن، این رکورد در اختیار بازی پیروز اسپایدر من از اینسامنیاک گیمز بود که پیش از این با فروش 3.3 میلیون نسخه در سه روز اول انتشار، در این زمینه بهترین بود. در نهایت قبل از آن این عنوان در اختیار گاد آو وار 2018 بود که در زمان عرضه، 3.1 میلیون نسخه فروش داشت.

اوایل این ماه نیز شرکت Gfk اعلام شد که نسخه تازه گاد آو وار پرفروش ترین بازی این مجموعه در هفته اول انتشار در بریتانیا بوده است. از طرفی گفته شده که فروش فیزیکی آن در روز اول، بیشتر از فروش کل هفته اول عرضه سایر نسخه های این سری اکشن و ماجراجویی بوده است که در نوع خود شگفت انگیز محسوب می شود. این در حالی است که فروش نسخه های دیجیتالی در این آمار لحاظ نشده است.

در نهایت سونی نیز به تازگی با انتشار گزارشی در مورد درآمد سه ماهه اخیر خود، بیان کرده که نسخه سال 2018 یکی از بزرگترین آثاری است که تا به حال به طور انحصاری برای کنسول های پلی استیشن منتشر شده است. این بازی با 23 میلیون فروش از زمان انتشار تا کنون عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و انتظار عملکرد مشابهی از رگناروک می رود.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2146

به "گاد آو وار رگناروک پرفروش ترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن در هفته اول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاد آو وار رگناروک پرفروش ترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن در هفته اول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید