1500 کلاس درس تا خاتمه سال در خوزستان به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه در مهر سال جاری حدود 750 کلاس و تا انتها سال 850 کلاس، به کلاس های درس استان اضافه خواهد شد، گفت: جمعا حدود هزار و 500 کلاس درس در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

1500 کلاس درس تا خاتمه سال در خوزستان به بهره برداری می رسد

علی قربانی امروز (6 مهر) در حاشیه افتتاح یک مدرسه در شهرستان شادگان، اظهار کرد: امروز یک مدرسه شش کلاسه در دارخوین با یاری 600 میلیون تومانی بانک ایران زمین و اعتبارات دولتی، در زمینی به مساحت هزار و 500 متر و زیربنای 300 متر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگاران، وی گفت: امروز همزمان تعداد دیگری مدرسه در شهرستان های دیگر افتتاح خواهیم کرد. در مهر سال 1400 حدود 750 کلاس و تا خاتمه سال 850 کلاس اضافه خواهد شد؛ جمعا حدود هزار و 500 کلاس درس در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در زمینه مشارکت خیرین هم استان خوزستان با یاری بیش از 240 میلیارد تومانی تا این لحظه در صدر واقع شده است و به همان نسبت دولت سعی نموده امکاناتی بدهد تا پروژه های خیرساز تکمیل شوند. امیدواریم با تزریق بهتر اعتبارات بتوانیم نواقص را برطرف و به دانش آموزان خدمت کنیم.

بعلاوه زیبا صالح پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز نهادی است که بیش از دو دهه در کشور در حال فعالیت است. خوشبختانه این مجمع در استان ما توانسته در زمره برترین رتبه های کشور قرار گیرد و در سال گذشته از هزار و 300 کلاس درسی که ساخته شد، 900 کلاس به وسیله خیرین احداث شد.

وی در خاتمه اضافه کرد: ما در بحث مشارکت خیرین در بین استان های کشور صندلی ممتازی داریم.

به گزارش خبرنگاران، امروز بعلاوه یک مدرسه دوکلاسه در روستای کاظم حیدر شاوور، در زمینی به مساحت 800 متر مربع و زیربنای کل 110 متر مربع به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1789

به "1500 کلاس درس تا خاتمه سال در خوزستان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 کلاس درس تا خاتمه سال در خوزستان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید