افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان صحت دارد؟

به گزارش مجله عکسفا، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت هنوز رقم دقیقی از اندازه افزایش ناشی از رتبه بندی معلمان، معین نشده است و هدف اصلی آموزش و پرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان، در درجه اول ارتقای صندلی و منزلت معلمان و فرهنگیان است.

افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان صحت دارد؟

قاسم احمدی لاشکی با تکذیب اعلام خبر اندازه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: به نقل از این جانب، مطلبی به کذب، پیرامون اندازه افزایش ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر شد که ضمن تکذیب آن تصریح می کنم که مسئولان آموزش و پرورش، همیشه در کوشش اند تا حق مسلم فرهنگیان، پیرامون طرح رتبه بندی معلمان را که قریب به 10 سال است به تأخیر افتاده؛ پیگیری و هرچه سریع تر به نتیجه رسانند.

احمدی لاشکی ضمن تشکر از مجلس، دولت و فرهنگیانی که در این زمینه صاحب نظر هستند؛ اذعان کرد: با وجود تمام کوشش های اجرا شده، هنوز اندازه دقیق ارتقای ارقام احکتم حقوقی فرهنگیان تعیین نشده است و همچنان در حال رایزنی با نمایندگان ملت هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که لایحه 9 بندی طرح رتبه بندی معلمان به زودی در مجلس مطرح خواهد شد، گفت: امروز تعدادی از نمایندگان خواستار آنالیز سریع این لایحه شدند و قرار است تا لایحه مذکور تا هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح گردد.

لاشکی گفت: تا به امروز رقم دقیقی از اندازه افزایش احکام حقوقی ناشی از اجرای رتبه بندی معلمان، تعیین نشده است و هدف ما از اجرای این طرح، در درجه اول ارتقای صندلی و منزلت معلمان و فرهنگیان است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خاتمه انتشار خبر اندازه افزایش حقوق معلمان از محل اجرای رتبه بندی معلمان از قول خود را کذب دانست و توضیح داد: متأسفانه این شیوه ازجریان سازی های رسانه ای از سوی افرادی انجام می گردد که تمایلی به ارتقای صندلی معلمان ندارند. لذا به این افراد توصیه می کنم در انتشار اخبار حوزه های مختلف، اخلاق حرفه ای را در رآس کار خود قرار دهند.

لاشکی در خاتمه تأکید کرد: نتیجه طرح رتبه بندی صرفاً از سوی مجلس محترم شورای اسلامی، در هفته های آینده اعلام و به وسیله پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به همکاران عزیز فرهنگی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1810

به "افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید