خبرنگاران 47 میلیاردی تسهیلات کرونایی در محمودآباد جذب شد

به گزارش مجله عکسفا، ساری - خبرنگاران - معاون امور عمرانی فرماندار محمودآباد از جذب 47 میلیارد و 58 میلیون ریال تسهیلات برای خسارت ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 47 میلیاردی تسهیلات کرونایی در محمودآباد جذب شد

صدیقه حق شناس روز پنج شنبه در نشست شورای اداری اضافه کرد که این شهرستان رتبه ششم را در دریافت تسهیلات ناشی از خسارت کرونا در مازندران در اختیار گرفت.

وی همچنین سهم بودجه امسال شهرستان را 138 میلیارد و 700 میلیون ریال خاطرنشان کرد و گفت که این اعتبار برای 43 برنامه و پروژه در نظر گرفته شده است که اولویت با پروژه های نیمه تمام و در شرایط اتمام خواهد بود.

معاون عمرانی فرماندار محمودآباد اضافه کرد: از این میزان اعتبار مبلغ 80 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اعتبار متوازن (بودجه برابر با هزینه) و 2 میلیارد ریال برای اعتبار روستایی و میزان 55 میلیارد و 493 میلیون ریال هم از محل تملک داریی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق و همکاری دستگاه ها همانند سال قبل بعضی از پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

محمودآباد یکی از شهرستان های ساحلی و گردشگرپذیر مازندران است که بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد.

ویروس کرونا در این شهرستان به بیش از 800 بنگاه مالی کوچک و عظیم خسارت وارد کرد که حدود یکهزار و 800 نفر فعال مالی شرایط برخورداری تسهیلات کرونایی دارند.

ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی 2 بیمار در بابل در مازندران شیوع یافت و در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل 683 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1175

به "خبرنگاران 47 میلیاردی تسهیلات کرونایی در محمودآباد جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 47 میلیاردی تسهیلات کرونایی در محمودآباد جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید