رزیدنت اویل 4 بازسازی بزرگ بعدی کپ کام است

به گزارش مجله عکسفا، عرضه موفقیت آمیز بازسازی دو شماره کلاسیک از مجموعه رزیدنت اویل، شرکت کپ کام را برانگیخته است تا این فرایند را ادامه دهد. گزارشی جدید از آغاز ساخت پروژه بازسازی رزیدنت اویل 4 خبر می دهد.

رزیدنت اویل 4 بازسازی بزرگ بعدی کپ کام است

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرگزاری Video Games Chronicle با استناد به چند منبع مختلف، شروع ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 را تایید نموده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 در استودیوی بازی سازی M-Two به صورت قراردادی شروع شده و کپ کام هم سال 2022 را برای عرضه این بازی در نظر گرفته است.

استودیوی بازی سازی M-Two یکی از شرکت هایی است که وظیفه ساخت بازسازی رزیدنت اویل 3 را برعهده داشت. این استودیو قرار است با پشتیبانی و همکاری دیگر استودیوهای کپ کام، مراحل توسعه بازسازی رزیدنت اویل 4 را پیش ببرد. گفته شده که ایده ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 در سال 2018 از سوی کپ کام مطرح و به استودیوی M-Two ارایه شده بود. این استودیو هم یک سالی است که مراحل پیش فراوری این پروژه را جلو برده و حالا که رزیدنت اویل 3 عرضه شده، به طور جدی ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 را شروع نموده است.

استودیوی M-Two توسط تعدادی از اعضای سابق شرکت های پلاتینیوم گیمز و کپ کام تاسیس شده است؛ تاثیر سابقه کاری این تیم بازی سازی هم به خوبی در رزیدنت اویل 3 خود را نشان می داد. بازسازی رزیدنت اویل 3 به بهترین شکل ممکن عناصر اصلی مجموعه رزیدنت اویل را با مکانیک های یک بازی اکشن خوب ادغام نموده بود.

رزیدنت اویل 4 یکی از بزرگترین بازی های ساخته کپ کام است. با در نظر دریافت بازخوردها و تاثیرات این بازی حتی به جرات می توانیم رزیدنت اویل 4 را بزرگترین و مهم ترین بازی تاریخ کپ کام بدانیم. به نظر می رسد که کپ کام هم به خوبی از این موضوع خبر دارد، چون ظاهرا برای ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4، سراغ شینجی میکامی، خالق رزیدنت اویل و کارگردان قسمت چهارم را گرفته است.

با این حال، گزارش منتشر شده از رد پیشنهاد کپ کام از سوی شینجی میکامی خبر می دهد. گفته شده که کپ کام پیشنهاد کارگردانی بازسازی رزیدنت اویل 4 را به میکامی ارایه نموده، ولی او با رد این پیشنهاد، گفته که حاضر است به صورت غیر رسمی روی این پروژه نظارت داشته باشد. شینجی میکامی در حال حاضر یکی از تهیه کنندگان و مدیران استودیوی بازی سازی خود یعنی Tango Gameworks است.

عرضه رزیدنت اویل 2 و رزیدنت اویل 3 به بیش از 20 سال پیش بازمی شود. با اینکه هنوز هم می توان نسخه های اصلی را به خوبی بازی کرد و از آن ها لذت برد، ولی هرگز نمی توان این دو بازی را با ساخته های امروزی مقایسه کرد. از طرف دیگر، رزیدنت اویل 4 اساسا نیازی به بازسازی ندارد. بسیاری از سیستم ها و مکانیک هایی که برای اولین بار در رزیدنت اویل 4 به صنعت بازی معرفی شدند، مثل دوربین روی شانه معروف رزیدنت اویل 4، هنوز هم در بازی های امروزی استفاده می شوند. در واقع اگر رزیدنت اویل 4 را با بازی های امروزی مقایسه کنیم، می بینیم که رزیدنت اویل 4 حتی در بعضی مواقع طراحی بهتر و دقیق تری دارد.

رزیدنت اویل 4 پس از عرضه اولیه خود روی کنسول گیم کیوب، بارها دوباره عرضه شده است؛ طوری که می توان حتی بازی را روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم تجربه کرد. دقیقا نمی دانیم کپ کام چه برنامه ای برای ساخت یک بازسازی از روی رزیدنت اویل 4 در ذهن دارد.

به غیر از رزیدنت اویل 4 که ظاهرا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده، شایعه دیگری گفته است که رزیدنت اویل 8 با دوربین اول شخص در سال 2021 عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 784

به "رزیدنت اویل 4 بازسازی بزرگ بعدی کپ کام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 4 بازسازی بزرگ بعدی کپ کام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید