قیمت تور عمان: فرستاده سازمان ملل در امور یمن با مقام عمانی ملاقات کرد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عمان، هانس گراندبرگ فرستاده سازمان ملل در امور یمن با محمد بن عوض الحسان نماینده دائم عمان در این سازمان ملاقات کرد. این ملاقات در شهر نیویورک برگزار گردید.

قیمت تور عمان: فرستاده سازمان ملل در امور یمن با مقام عمانی ملاقات کرد

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان ملاقات مذکور در مورد آخرین تحولات یمن رایزنی کردند. گراندبرگ از کوشش های مسقط برای برقراری ثبات در یمن قدردانی و بر کوشش سازمان ملل برای حل بحران این کشور تأکید کرد.

این ملاقات درحالی انجام شد که یمنی ها اخیراً انتقاداتی را از مواضع گراندبرگ مطرح نموده اند. عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: گراندبرگ باید بداند که طرف متجاوز در یمن، عربستان و امارات هستند. کسانی که ملت یمن را به خاک و خون می کشند، عربستان و امارات هستند.

این مقام یمنی یادآور شد: اگر قرار باشد گراندبرگ هم همان راستا اشتباه 7 سال گذشته سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد را در پیش گیرد، قطعاً به راه حلی برای حل و فصل بحران یمن دست نخواهد یافت.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن بعلاوه توضیح داد: فرستاده تازه سازمان ملل متحد در یمن باید بی طرف باشد. او نباید تسلیم فشار کشورهای دیگر گردد. از سوی دیگر، جلال الرویشان معاون نخست وزیر در امور دفاع و امنیت دولت نجات ملی یمن هم گفت: گراندبرگ کوشش می نماید سعودی ها مظلوم جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1763

به "قیمت تور عمان: فرستاده سازمان ملل در امور یمن با مقام عمانی ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: فرستاده سازمان ملل در امور یمن با مقام عمانی ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید