ماسک بهداشتی در لندن پیدا نمی گردد

به گزارش مجله عکسفا، در پی شیوع ویروس کرونا در انگلیس گزارش ها حاکی از آن است که مایع ضدعفونی کننده و ماسک دهان در شهرهای این کشور کمیاب شده است.

ماسک بهداشتی در لندن پیدا نمی گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نگرانی از ویروس کرونا در انگلیس باعث شده تا مردم برای خرید ماسک دهان و مایع ضدعفونی کننده دست و صورت به داروخانه ها و فروشگاه هجوم ببرند.

لندن روز گذشته تایید کرد یک انگلیسی در ژاپن جان خود را بر اثر کرونا از دست داده است.

روز پنجشنبه نیز وزارت بهداشت انگلیس اظهار داشت 15 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در همان روز وزیر بهداشت این کشور هشدار داد که ویروس کرونا به مرز اپیدمی رسیده و اگر از کنترل خارج گردد ممکن است مدارس و اماکن عمومی حداقل دو ماه تعطیل شوند .

رسیدن کرونا به انگلیس باعث شده مایع ضدعفونی کننده دست و صورت و ماسک دهان در داروخانه ها و فروشگاه های شهر لندن و سایر شهرهای انگلیسی کمیاب شده است.

هر چند مشاهدات خبرنگار خبرگزاری فرانسه از لندن نشان می دهد که ماسک دهان حتی قبل از اینکه کرونا به انگلیس سرایت کند کمیاب شده بود. کتی فاستر خبرنگار خبرگزاری فرانسه 20 روز قبل در صحفه توییتر خود نوشت: یک داروخانه در مرکز لندن قیمت یک عد ماسک را 2.5 دلار گذاشته است. در جاهای دیگر ماسک ها فرخته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 788

به "ماسک بهداشتی در لندن پیدا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک بهداشتی در لندن پیدا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید