مایکل مور: ابتلای ترامپ به کرونا یک دروغ است

به گزارش مجله عکسفا، مایکل مور مستندساز و فیلمساز مشهور آمریکایی معتقد است خبر ابتلای ترامپ به بیماری کرونا جعلی است.

مایکل مور: ابتلای ترامپ به کرونا یک دروغ است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ایدپندنت، مایکل مور مستند ساز جنجالی شک و تردید خود را درباره ابتلای ترامپ به کرونا ابراز کرد و گفت این خبر جعلی است.

وی گفت: درباره ترامپ یک حقیقت مطلق وجود دارد و آن اینکه او یک دروغگوی همیشگی، مطلق، بی رحم، بی باک و حرفه ایست. یک دروغگوی سریالی، یک دروغگوی اثبات شده. چقدر از دروغ های او را واشینگتن پست در این چهار سال ثابت نموده است؟ 25 هزار مورد؟ دروغگویی که حداقل هر ساعت دو بار دروغ می گوید. به همه آدم های بدی که در زندگی تان می شناختید فکر کنید. حتی بدترین آن ها هم نمی توانستد چنین دروغ هایی بگویند.

مور همچنین پرسیده: چند نفر از آدم های روی کره زمین حرف او را امروز باور می کنید؟ آیا او اعتماد شما را جلب نموده است؟

وی تاکید کرد: چرا ترامپ باید حالا حقیقت را بگوید؟

وی در ادامه در فیس بوکش نوشت: چرا حالا باید حرف هایش را باور کرد؟ ترامپ یک تاریخ حسابی درباره سلامتش دارد. دکتر نیویورکی که پزشک همیشگی اوست یعنی دکتر بورن اشتاین چند سال پیش تایید کرد که او در نامه تبلیغاتی اش برای انتخابات قبلی متن کامل نامه را به پزشکش دیکته نموده است. بعد پزشک کاخ سفید گفت او می تواند 200 سال! زندگی کند. حالا چرا این سفر اضطراری را به مرکز پزشکی والتر رید رفته تا شرایط فیزیکی اش را درست کند؟

مور اضافه نمود ترامپ می تواند ویروس داشته باشد، اما دروغ های او درباره ویروس باید مورد توجه واقع شود.

مایکل مور اضافه نمود که ترامپ طبق نظرسنجی ها به این نتیجه رسیده که از جو بایدن عقب است و حالا امیدوار است با تظاهر به ابتلا به ویروس کرونا بتواند همدردی مردم را جلب کند.

مور اضافه نموده است: دموکرات ها، لیبرال ها، رسانه ها و دیگران همیشه اشتباه نموده اند که با او به عنوان یک فرد بد و کثیف رفتار نموده اند. او همه این چیز ها هست، اما آدم زرنگ و باهوشی هم هست. او از کومی پیش افتاد. از مولر پیش افتاد. او در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه از 20 جمهوری خواه دیگر جلو افتاد و همین کار را با دموکرات ها هم کرد و با رای کمتر از رقیبش به کاخ سفید رفت.

کارگردان بولینگ کلمباین اضافه نمود: او یک نبوغ شیطانی دارد و می خواهد با ابتلا به کووید 19 همدردی مردم را جلب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1208

به "مایکل مور: ابتلای ترامپ به کرونا یک دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل مور: ابتلای ترامپ به کرونا یک دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید