مرگ و میر بالای بر اثر ابتلا به کرونا در خانه های سالمندان اروپا

به گزارش مجله عکسفا، نتایج یک تحقیق نشان می دهد که حدود نیمی از مرگ های کرونایی در 5 کشور مهم اروپایی در خانه های سالمندان این کشورها اتفاق می افتد که به آن کم توجهی می گردد.

مرگ و میر بالای بر اثر ابتلا به کرونا در خانه های سالمندان اروپا

جهت دریافت خدمات اجرای ساخت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، نتایج یک آنالیز نشان می دهد که شمار قربانیان کرونایی در آسایشگاه ها و خانه های سالمندان اروپا بسیار مورد بی توجهی قرار گرفته است.

نتایج این آنالیز نشان می دهد که تقریبا حدود نیمی از قربانیان کرونا در 5 کشور مهم اروپایی از خانه های سالمندان بوده است.

یک گروه تحقیقاتی از دانشکده اقتصاد لندن داده های رسمی از 5 کشور اروپایی ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، بلژیک و فرانسه را در یک تحقیق مورد ارزیابی قرار داده اند. بر اساس تحقیق اجرا شده بین 42 تا 57 درصد کل مرگ و میرهای ناشی از کرونا در خانه های سالمندان این کشورها اتفاق افتاده است.

دانشمندان این تحقیق البته روز سه شنبه اعلام کردند که مطالعه آن ها تنها اهمیتی محدود دارد.

بر این اساس در ایرلند 54 درصد مرگ های کرونایی، در اسپانیا، 57 درصد، بلژیک 42 درصد، فرانسه 45 درصد و ایتالیا 53 درصد از خانه سالمندان بوده است.

منتقدان هفته هاست که به این مسئله انتقاد وارد می نمایند که تا به حال به ندرت آمار مرگ و میر کرونایی در خانه های سالمندان انگلیس ثبت شده است. یکی از نمایندگان مجلس انگلیس روز سه شنبه در گفتگویی با بی بی سی این مسئله را نگران نماینده ارزیابی کرد.

وی تاکید نمود که ساکنان خانه های سالمندان به او گزارش داده اند که احساس می نمایند مانند بره هایی در کشتارگاه هستند. وی تاکید نمود که افراد سالخورده هم باید به طور مناسب درمان شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 787

به "مرگ و میر بالای بر اثر ابتلا به کرونا در خانه های سالمندان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ و میر بالای بر اثر ابتلا به کرونا در خانه های سالمندان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید